Dé betrouwbare partner in jouw promotionele uitingen

Waar gaat je vraag over?

Bestellen

Is het mogelijk om een bestelling te herhalen?

En of dat kan! In je account vind je in het menu aan de linkerkant de tab ‘bestellingen’, klik hierop en ga naar de bestelling die je graag wilt herhalen. Als het goed is zie je nu een blauwe knop met ‘optiemenu’ staan. Hier klik je op, vervolgens kies je de optie ‘opnieuw bestellen’. Je krijgt nu de keuze welke producten je opnieuw wil bestellen. Selecteer de producten die je nogmaals wilt ontvangen. We hebben deze producten (inclusief bijbehorende bestanden) nu terug in je winkelwagen geplaatst. Check de bestanden nog even kort en je bent klaar om te bestellen!

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Dit is afhankelijk van de leveringstijd die je gekozen hebt. Helaas is het niet mogelijk om bij 24- en 48-uurs levering te annuleren. Door de korte levertijd beginnen we namelijk direct met de productie van jouw bestelling.

Heb je gekozen voor een 72-uurs levering? Zolang jouw bestelling nog niet in productie is kan je het nog annuleren. Vaak heb je hier sowieso een uur de tijd voor. Om je bestelling te annuleren moet je het volgende doen:

In je account vind je in het menu aan de linkerkant de tab ‘bestellingen’, klik hierop en ga naar de bestelling die je graag wilt annuleren. Als het goed is zie je nu een blauwe knop met ‘optiemenu’ staan. Hier klik je op, vervolgens kies je de optie ‘bestelling annuleren’. Lukt het je niet meer om op deze knop te klikken? Dan zijn we helaas al gestart met de productie en is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

 

Hoe snel kan ik mijn bestelling in huis hebben?

Heb je veel haast en wil je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis hebben? Kies dan voor spoedbezorging. Wil je dat jouw bestelling binnen een werkdag in huis hebben via ONB? Plaats je bestelling dan vóór 21.30 uur. Liever de bezorging via DHL? Plaats dan je bestelling vóór 16.30 uur.

Is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?

Voor 24- en 48-uurs bestellingen is dit helaas niet mogelijk doordat we hierbij gelijk starten met de productie om snelle levering te garanderen. Voor 72-uurs bestellingen is het ook niet mogelijk, maar deze kan je vaak wel gratis annuleren. Zo kun je alsnog een aangepaste bestelling plaatsen.

Krijg ik korting als ik een groot volume bestel?

Jazeker! Hoeveel korting je krijgt is per product verschillend. Kijk hiervoor in je winkelwagen, dan zal je zien dat we de korting al automatisch voor je verrekenen.

Is het mogelijk om vooraf een offerte te ontvangen?

Jazeker! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een zo duidelijk mogelijke omschrijving van je opdracht mailen naar [email protected]. Dan zorgen wij ervoor dat jij binnen één werkdag van ons een passende offerte ontvangt.

Is het mogelijk om af te wijken van de standaard verpakkingsmethode?

Natuurlijk! Wanneer je jouw bestelling afrondt kan je jouw voorkeuren aangeven*. Zo is het mogelijk om producten los te verpakken of om andere wensen door te geven. Dit kan je allemaal aangeven in de omschrijving. We rekenen hier een kleine toeslag voor en streven ernaar om je binnen een werkdag een voorstel te doen.

* Deze optie geldt niet voor spoedlevering.

Hoe komt het dat ik nog geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Oh dat is vervelend! Soms kan hier wat tijd overheen gaan. Je kan dit eenvoudig controleren door in het menu naar ‘bestellingen’ te gaan. Hier kan je al je bestellingen zien. Staat jouw nieuwe bestelling hiertussen? Dan hebben wij het goed ontvangen en gaan we voor je aan de slag. Zie je jouw nieuwe bestelling na een kwartier hier niet terug? Dan kan het zijn dat deze niet goed doorgekomen is. Neem voor de zekerheid even contact met ons op zodat we er samen naar kunnen kijken.

Algemeen

Ik ben niet helemaal tevreden, waar kan ik nu terecht?

Allereerst wat jammer dat niet alles volgens wens is verlopen! We gaan graag met je op zoek naar een oplossing!

Ga in het linkermenu naar ‘bestellingen’, open vervolgens de bestelling waarover je niet tevreden bent. Onder ‘zelf regelen’ vind je de optie ‘klacht indienen’. Hier kun je jouw klacht indienen.

Heb je ergens anders een klacht over dan over één van je bestellingen? We zouden het fijn vinden als je in dat geval een mailtje wilt sturen naar [email protected].

Hoe weet ik wat de status van mijn klacht is?

We streven ernaar om alle klachten binnen één werkdag te verhelpen. Helaas is het (nog) niet mogelijk om online de status van je klacht in te zien. Mocht je echt behoefte hebben aan een update mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Kan ik ook een samplebox aanvragen?

Dat kan zeker! We snappen dat het in sommige gevallen fijn kan zijn om onze producten vooraf te bekijken. Vandaar dat we ook een samplebox beschikbaar hebben. Zo ben je zeker van de juiste keuze! Je bestelt onze samplebox eenvoudig via deze link.

Welke informatie registreren jullie van mij?

Om hier zo transparant mogelijk over te zijn hebben we dit volledig uitgelegd in onze privacyverklaring. Hierin vind je welke gegevens en waarom we deze opslaan. Ook vind je hierin hoelang we deze opslaan. Heb je hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via [email protected] en we helpen je graag verder!

Ik kan niet inloggen, hoe komt dat?

Ah dat is vervelend! Heb je de volgende acties al geprobeerd?
1. Heb je al gecontroleerd of je mailadres en wachtwoord correct zijn?
2. Klik op wachtwoord vergeten en maak een nieuw wachtwoord aan.
3. Schoon je cookies op. Dit kan je eenvoudig doen via de instellingen van je browser.

Lukt het nog niet om in te loggen? Mail naar [email protected] dan kijken we even met je mee.

Ik wil mijn account opheffen?

Wat jammer dat je ons wilt verlaten! Zou je een mailtje willen sturen naar [email protected]? Dan zullen we jouw account voor je verwijderen.

Kan ik ergens de algemene voorwaarden inzien?

En of dat kan! Via deze link kom je terecht bij onze algemene voorwaarden. Heb je na het lezen hiervan nog vragen? Stuur een mailtje naar [email protected] dan helpen we je zo snel mogelijk!

Is het ook mogelijk om buiten Nederland klant te worden?

Natuurlijk! Wij proberen niemand buiten te sluiten. Vooralsnog leveren we alleen aan België. Via deze link kan je gratis een account aanvragen en alle benodigde informatie vinden. Lukt het niet helemaal of twijfel je? Mail naar [email protected] dan kijken we graag met je mee!

Is het mogelijk om artikelen te retourneren?

Natuurlijk hopen we dat iedere klant 100% tevreden is met zijn of haar bestelling. Helaas kan het voorkomen dat iets toch niet helemaal naar wens is.

Kant-en-klare producten kan je tot 14 dagen nadat je het ontvangen hebt gemakkelijk terugsturen. Gebruik hiervoor wel de originele verpakking en zorg dat het product niet beschadigd en compleet is. Vergeet niet om dit retourformulier ingevuld mee te sturen. Je mag je bestelling opsturen naar het volgende adres:

Promomonster
Noordstraat 81
5038 EG Tilburg

Wij zullen ervoor zorgen dat jij het volledige aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening hebt.

Helaas is het niet mogelijk om gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten te retourneren.

Is het mogelijk om mijn gegevens aan te passen?

Jazeker! Ga hiervoor naar jouw account. Dit doe je door te klikken op je profielfoto rechtsboven in je account. Vervolgens klik je op ‘adressen’ en/of ‘account details’. Hier kan je jouw persoonlijke informatie aanpassen en het standaard bezorgadres. Wil je andere informatie aanpassen zoals jouw bedrijfsgegevens of het factuuradres? Mail dan jouw wijziging naar [email protected]. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk voor je aanpassen.

Let op: bij een lopende bestelling is het niet mogelijk om tussentijds het bezorgadres aan te passen. Tussen of voor het plaatsen van bestellingen door is dit natuurlijk wel mogelijk.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

We hebben geprobeerd om de meest voorkomende vragen hier al voor je te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag hier niet tussen staat. Dan helpen wij je natuurlijk graag! Onze collega’s van de klantenservice staan iedere werkdag tussen 8.30 en 17.00 uur voor je klaar. Je kan eenvoudig contact met hen opnemen via:

Telefoon: 013 – 57 22 759
Mail: [email protected]
Ook is het mogelijk om met onze collega’s te chatten via de website.

Wanneer is jullie klantenservice bereikbaar?

Onze collega’s van de klantenservice zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur. We streven ernaar om al je vragen binnen 24 uur in behandeling te nemen.

Bezorging

Is het mogelijk om mijn bezorgadres aan te passen?

Natuurlijk! Dit kan helaas niet bij bestellingen die in behandeling zijn.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een spoedlevering?

Dat kan! Geef jouw bestelling vóór 16.30 uur aan ons door dan gaan wij ons best doen om ervoor te zorgen dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Hiervoor rekenen we wel een spoedtoeslag. Kijk op de artikelpagina’s voor de levertijden en bijbehorende spoedtarieven.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling te laten leveren op een beurs, event of bouwplaats?

Natuurlijk! We bezorgen jouw bestelling op elke gewenste locatie.
Gratis tip: geef de gegevens (naam en telefoonnummer) van een contactpersoon door via [email protected]. Mochten we onderweg tegen problemen aanlopen dan kunnen we deze snel verhelpen!

Wat gebeurt er met mijn levering op het moment dat er niemand aanwezig is?

Dit verschilt per leverancier:

  • PostNL: Indien mogelijk bezorgd de leverancier jouw bestelling bij één van je buren. Wanneer dit niet mogelijk is wordt jouw bestelling geleverd bij een pakketpunt in de buurt.
  • DHL: Indien mogelijk bezorgd de leverancier jouw bestelling bij één van je buren. Wanneer dit niet mogelijk is proberen ze het de volgende dag nog een keer. Is er dan ook niemand aanwezig? Dan wordt jouw bestelling geleverd bij een pakketpunt in de buurt.
  • ONB: Indien mogelijk bezorgd de leverancier jouw bestelling bij één van je buren. Wanneer dit niet mogelijk is proberen ze het de volgende dag nog een keer. Is er dan ook niemand aanwezig? Dan zullen ze proberen contact met je op te nemen om een passende oplossing te vinden.

Is het mogelijk om de status mijn bestelling te volgen?

Jazeker! Zodra wij jouw bestelling verzenden ontvang je van ons een bevestiging in je mail. Hierbij kan jij gemakkelijk jouw bestelling volgen. Ook is het mogelijk om de actuele status van je bestelling te zien in je account. In je account zie je in het linkermenu de optie ‘bestellingen’. Vervolgens kies je de bestelling waarvan je de status wilt zien.

Wat voor bezorgmogelijkheden zijn er?

Per land zijn de bezorgmogelijkheden verschillend.

Voor levering in Nederland kan je kiezen uit PostNL standaard, PostNL spoed (vóór 12.00 uur), ONB Bezorgdienst, DHL standaard, DHL Express (vóór 11.00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

Voor levering in België kan je kiezen uit PostNL standaard, ONB Bezorgdienst, DHL standaard, DHL Express (vóór 11.00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

In welke landen leveren jullie?

We leveren in Nederland en België.

Is het ook mogelijk om mijn pakketje ergens af te halen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend! Allereerst raden we je aan om jouw bestelling via track en trace te volgen. Misschien heeft de chauffeur wat vertraging en is het nog steeds onderweg.
Maak je gebruik van ONB en is je pakketje niet bezorgd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected].

Heb je gekozen voor verzending met PostNL of DHL? Meestal wordt jouw pakket bestelling de volgende werkdag alsnog bezorgd. Heb je na twee werkdagen jouw pakket nog niet ontvangen? Laat het onze collega’s van klantenservice weten via [email protected] dan gaan wij er zo snel mogelijk voor je achteraan.

 

Is het mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de bezorging van mijn pakket?

Helaas is dit niet mogelijk. Wel kan je jouw bestelling ‘s ochtends laten leveren als je gebruik maakt van PostNL Spoed (vóór 12.00 uur) of DHL Express (vóór 11.00 uur).

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Wanneer je jouw bestelling afrondt kan je kiezen uit diverse bezorg- en afhaaldata. Helaas zijn wij ook afhankelijk van verschillende bezorgdiensten. Gelukkig wordt de overgrote meerderheid van de bestellingen op het gekozen moment bezorgd (ONB 99%, Post NL 96%, DHL Nederland 95%, DHL België 76%). Eventuele vertragingen tijdens de productie zijn hierbij niet meegerekend. Mocht dit voorvallen zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte brengen.

Op welke tijdstippen wordt mijn bestelling bezorgd?

Dit is verschillend per bezorgdienst en land:

Voor Nederland geldt:

  • ONB levert maandag t/m zaterdag tussen 08:00 – 18.00 uur
  • PostNL Standaard levert maandag t/m zaterdag tussen 08.00 – 18.00 uur
  • DHL Standaard levert maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur
  • PostNL Spoed levert maandag t/m vrijdag vóóor 12:00 uur
  • DHL Express levert maandag t/m vrijdag vóór 11.00 uur.

 

Voor België geldt:

  • ONB levert maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18.00 uur
  • PostNL Standaard levert maandag t/m zaterdag tussen 09.00 – 18.00 uur
  • DHL Standaard levert maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur
  • DHL Express levert maandag t/m vrijdag vóór 11.00 uur.

 

Je kan jouw bestelling volgen met de track en trace code die je van ons ontvangt zodra we jouw bestelling hebben verzonden.

De levering van mijn pakket is vertraagd, wat kan ik nu doen?

We begrijpen dat dit vervelend is. Je kan de actuele status van je pakket volgen middels de track en trace code die per mail ontvangen hebt. Meestal wordt jouw pakket de volgende werkdag alsnog bezorgd. Heb je na twee werkdagen jouw pakket nog niet ontvangen? Laat het onze collega’s van klantenservice weten via [email protected] dan gaan wij er zo snel mogelijk voor je achteraan.

Bezorgen jullie mijn pakket gegarandeerd op de gekozen datum?

Uiteraard doen we hiervoor ons best, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van verschillende bezorgdiensten. Gelukkig wordt de overgrote meerderheid van de bestellingen op het gekozen moment bezorgd (ONB 99%, Post NL 96%, DHL Nederland 95%, DHL België 76%). Eventuele vertragingen tijdens de productie zijn hierbij niet meegerekend. Mocht dit voorvallen zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte brengen.

Waarom kan ik niet uit alle bezorgdiensten kiezen?

Soms kan je inderdaad niet uit bezorgdiensten kiezen doordat:

Niet alle bezorgdiensten op alle adressen kunnen bezorgen. Het kan zijn dat jouw bezorgadres net buiten het bereik van een bezorgdienst valt.

Je net op het ‘verkeerde’ tijdstip besteld (bestel je bijvoorbeeld tussen 16.30 en 21.30 uur dan kan je alleen voor spoedbezorging alleen kiezen voor ONB).

Je wilt gebruik maken van een spoedbezorging binnen één dag. Het kan voorkomen dat niet alle bezorgdiensten beschikbaar zijn.

Het pakket waarin we jouw bestelling moeten verzenden is te groot een voor bepaalde bezorgdienst.

Wat zijn de verzendkosten?

De hoogte van je verzendkosten kan je gemakkelijk terugvinden. Plaats hiervoor je bestelling in de winkelwagen, vul het gewenste bezorgadres in en kies een bezorgdatum. Als het goed is worden de mogelijke bezorgdiensten inclusief bijbehorende kosten nu zichtbaar.

Good to know: voor iedere bestelling in je gereserveerde verzending betaal je €4,95 voor de verpakking.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Oh dit is natuurlijk nooit de bedoeling! Het is mogelijk dat er nog een pakket naar je onderweg is. We raden je daarom aan om eerst de verzendstatus van je bestelling te controleren via track en trace.

Is er geen pakket meer naar je onderweg? Neem dan contact met ons op. Wij zullen voor je op onderzoek gaan om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Wat moet ik doen als een van mijn bestelde producten is beschadigd geleverd?

Oh dit is natuurlijk nooit de bedoeling! Ga naar je account en open in het linkermenu de tab ‘bestellingen’. Kies vervolgens de bestelling waarvan een product beschadigd is. Laat het ons weten door een mail te sturen naar [email protected]. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om het voor je op te lossen.

Gratis tip: stuur een foto mee van het beschadigde product en van de verpakking. Zo kunnen we het nog sneller voor je oplossen!

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

– iDEAL voor Nederlandse betaalrekeningen
– Achteraf betalen via iDEAL (Klarna)
– Op factuur: Stuur een mail naar [email protected]

Kan ik op factuur betalen?

Ja hoor, je kan op factuur een bestelling doen. Stuur een mail naar [email protected] met het bestand en het gewenste product en uitvoering. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons de factuur digitaal in je mail. Daarnaast kan je het altijd terugvinden in je account. Aan de linkerkant vind je namelijk de tab ‘facturen’. Wanneer je hierop klikt zie je een overzicht van al jouw facturen.

Is het mogelijk om mijn factuuradres te wijzigen?

Dat is zeker mogelijk! Dit kan je doen door in het linkermenu van Mijn Account bij Adressen het factuuradres aan te passen. Lukt dit niet, stuur dan een mail met de nieuwe gegevens naar [email protected]. Dan passen wij het zo snel mogelijk voor je aan!

Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?

Oei dat is nooit onze bedoeling! Wil je hiervoor een mail sturen naar [email protected]? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wat moet ik doen als mijn betaling is mislukt?

Controleer eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Wanneer dit niet het geval is kan je met een gerust hart je bestelling opnieuw plaatsen. Als het goed is zijn de producten in je winkelwagen ook bewaard gebleven.

Twijfel je of het gelukt is? Neem dan contact met ons op via [email protected], dan controleren we het graag voor je!

Wat zijn de bankgegevens van Promomonster?

Naam: Promomonster
IBAN: NL89 RABO 0198735642

Gratis tip: vergeet niet het factuur- en debiteurennummer te vermelden als je het factuurbedrag handmatig naar ons overmaakt.

Hoe ontvang ik mijn geld terug?

We streven ernaar om het bedrag zo snel mogelijk terug naar jou over te maken. Je ontvangt jouw geld via dezelfde betaalmethode terug als waarmee jij eerder betaalde.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug als ik mijn bestelling geannuleerd of geretourneerd heb?

We streven ernaar om het bedrag zo snel mogelijk naar je over te maken nadat jouw bestelling is geannuleerd of wanneer wij jouw bestelling retour hebben ontvangen. Heb je het bedrag na tien werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Vermeld hierin het bestelnummer, dan gaan wij er voor je achteraan.

Staat je vraag er niet bij?

We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur

Bellen

013 - 57 22 759

KLANTENSERVICE